2010 yılında İzmir Ekonomi Üniversitesi Görsel İletişim Tasarım Bölümünden mezun oldum. İnteraktif Sinema üzerine yaptığı bitirme projesinin etkisi ile Dijital Dış Mekan Mecraların (DooH), içerik, tasarım, projelendirme ve simülasyonu üzerine çalıştım. Display teknolojileri ile ilgili kendimi geliştirmeme imkan veren sektörlerde farklı kurumsal firmaların medya satın alma ve iç iletişim departmanları ile iç içe çalışma fırsatı buldum. Bu süre içerisinde ajanslara dijital çözümler sunan ve yaratıcı fikirlerini sahada nasıl uygulayabilecekleri ile ilgili projelendirme yaptığım bir pozisyonda uzun süre farklı firmalarda çalıştım. Junior tasarımcı olarak giremediğim bu yaratıcı ajansların hepsi süreç içerisinde müşterim oldu. Yıllar içinde ajanslar ile çalışmanın getirdiği bağlantılar ve tecrübe ile içerik tasarım ve satın alma alanlarında yönetici olarak ajans bünyesinde çalışır hale geldim.Halen prodüksiyon, tasarım, pazarlama ve dijital iletişim üzerine farklı ajans ve firmaların altında. Lansman, kurumsal organizasyon ve interaktif dijital saha uygulamaları ile ilgili tasarım ve içerik üretimi yapıyorum. Kariyer hedeflerimin aslında yapmak istediğim şeyler olmadığını anladığım bu süreçte, sektörde geçirdiğim süre bana neler yapmak istediğim ile ilgili farklı bir vizyon kattı. Mezun olduktan sonra kariyeriniz için tek bir yol olmadığını. Piyasanın sadece reklam ajansı veya prodüksiyon firmalarından oluşmadığını, çalışmaktan zevk aldığınız sektörlerin içerisinde size uygun işler olduğunu lütfen unutmayın. Hedeflerinizi hazır iş modelleri üzerine yapmak yerine, kendi hikayenizi yazmanız rekabetin yüksek olduğu sektörlerde çalışmanızı daha keyifli hale getirecektir.