Futbola karşı büyük bir tutkum var ve bu sayede iki olay bana Türkiye ile ilgili ilham verdi: Birincisi, 1999-2000 Avrupa Ligi mücadelesinde Galatasaray Spor Kulübü ve ikincisi de, Türkiye’nin 3. olduğu FIFA 2002 Dünya Kupası. Bu Dünya Kupası sırasında oldukça sinirliydim ve Türkiye'nin güçlü bir destekçisiydim, Komorlar vatandaşlarının çoğu ya Fransa'yı ya da Brezilya'yı destekliyordu, ama benim için durum farklıydı.
Gizem Arabacı Kamacı
2011 - Medya ve İletişim Mezunu
Türkiye 783’üncüsü olarak, 2006 yılında İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya İletişim Bölümü’nü ilk tercihim olarak kazandım. Etrafımda bunu duyan hemen hemen herkes neden İstanbul’da başka bir okul yazmıyorsun nasıl olsa ilk tercihini kazanacaksın dediler. Ben İzmir’den ayrılmak hiç istemiyordum ve bana göre en iyi eğitimi alabileceğim yer İzmir’de İzmir Ekonomi Üniversitesi’ydi.
Gökhan Edis
2020 - Dış Ticaret Mezunu
2020 yılında İzmir Ekonomi Üniversitesi Dış ticaret bölümünden mezun olarak çalışma hayatıma başladım.Okulda ve stajda öğrendiğim bilgiler sayesinde son sınıftayken uluslararası EFE Worldwide lojistik firmasında satış ve operasyon uzmanı olarak işe başladım.Daha sonrasında masanın üretici tarafını da tecrübe etmek istediğim için Kemapaşa Organize Sanayi bölgesinde Ormaksan adında bir makine üretim firmasında dış ticaret sorumlusu olarak kısa süre kariyerime devam ettim.
Kemal Sucu
2009 - İşletme Mezunu
2009 yılında İşletme Bölümü'nden yüksek şeref öğrencisi olarak mezun oldum. Yurt dışı ve yurt içi uluslararası firmalarda global tedarik zinciri alanında görevler üstlendim. Şu anda Stern-Wywiol Groupe`da tedarik zinciri müdürü olarak görev yapmaktayım. Aslında mezun olunan bölümün ya da iş hayatında sahip olduğunuz pozisyon etiketinin ne kadar önemi var ki?
Murat Yatağan
2008 - Bilgisayar Mühendisliği Mezunu
Murat, uluslararası bir danışman olarak, şirketlerin müşteri tabanlarını büyütmek ve karlılıklarını artırmak konusunda onlara stratejik yön göstermektedir. Dijital kanallardan etkin müşteri edinimi konusunda yol haritaları çıkararak, firmaların pazarlama ve büyüme hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmaktadır. 2015'ten beri işletmelere büyüme konusunda danışmanlık yapan Murat, çeşitli sektörlerden 150'nin üzerinde işletmeye ve girişime destek vermiştir.